۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳

با حضور مسئولان؛

نمایشگاه خوشه‌های کسب و کار سمنان راه اندازی شد

نمایشگاه خوشه‌های کسب و کار سمنان راه اندازی شد

سمنان- نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار استان سمنان با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه بزرگ خوشه‌های کسب و کار استان سمنان ظهر سه شنبه با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در فرهنگسرای کومش سمنان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه قرار است که در طول دو روز آخرین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوشه‌های صنعتی استان سمنان را در بخش‌های مختلف در معرض دید علاقمندان، صنعتگران، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بگذارد.

عموم مردم نیز می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این نمایشگاه از امروز تا هجدهم مرداد ماه میزبان علاقمندان در فرهنگسرای کومش سمنان خواهد بود.

محمد رضا صادقی با بیان اینکه آخرین توانمندی‌های خوشه‌های تولیدی و صنعتی استان سمنان در این رویداد به نمایش گذاشته شده است، تاکید کرد: سفال و سرامیک، نان شیرمال، فرش و دست بافت و… در زمره خوشه‌های حاضر در این رویداد هستند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز مهمان این نمایشگاه است، گفت: توانمندسازی خدمات کسب و کار یکی از مهمترین محورها و اهداف این نمایشگاه محسوب می‌شود.

به گزارش مهر، خوشه‌های صنعتی به گروه‌های هم راستای تولیدی می‌گویند که در یک رسته فعالیت داشته و یک خوشه صنعتی و تولیدی را تشکیل می‌دهند شبیه شهرک‌های صنعتی تخصصی با این تفاوت که تولیدگران واقع در یک خوشه در یک نقطه می‌توانند فعالیت نداشته باشند.

کد خبر 6187562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha